game of thrones

Budowanie wydarzeń w Game of Thrones to sposób na radykalne zwiększenie mocy i wpływu w obrębie Siedem królestw. Zazwyczaj postać musi osiągnąć określony poziom, zanim będzie mogła rozpocząć duże wydarzenie, takie jak wydarzenie budowlane lub zadanie. Jest to określane jako poziom Westerlands i opiera się na tym, jak duży wpływ ma postać w całej historii. Po osiągnięciu poziomu będziesz mógł rozpocząć duże wydarzenie. Wydarzenia te nie są jak zwykłe wydarzenia, które wykonujesz na wyższych poziomach; Mają z nimi powiązane specjalne zasady. Podstawową ideą tych wydarzeń jest to, że zaczynasz od ważnego wydarzenia, takiego jak kompilacja zamku, a następnie seria mniejszych zdarzeń. Jeśli wyślesz kogoś do gry z dużym łańcuchem wydarzeń, jak działanie pożarów, ta osoba staje się silniejsza. Kiedy pokonują postać wroga lub osiągają inny cel, zdobywają punkty. Mogą również otrzymywać prezenty od króla lub królowej, jeśli osiągną liczbę złota.

Różne łańcuchy zdarzeń

Istnieją dwa różne łańcuchy wydarzeń, które musisz zrozumieć, jeśli chodzi o Game of Thrones. Pierwszym z nich jest bezpośredni łańcuch wydarzeń, co oznacza po prostu, że gracz jest odpowiedzialny za wszystkie działania, które ich postać przyjmuje w całej sekwencji łańcucha wydarzeń. Na przykład, jeśli wyślesz swoją postać na brzeg z pożarem, ta postać musi pokonać postać wroga, a następnie walczyć z inną, a następnie inną. Wszystko to dzieje się w kolejności, w którą grałeś.

Drugi łańcuch wydarzeń

Drugi łańcuch wydarzeń, zwany pośrednim łańcuchem zdarzeń, jest wręcz przeciwnie. W takim przypadku musisz poczekać, aż pojawią się pewne warunki, zanim twoja postać będzie w stanie podjąć działanie. Na przykład, jeśli postać zostanie wysłana na brzeg z pożarem, ale musi czekać na minie zimę, to nie mogą nic zrobić. Tylko wtedy mogą zbudować obóz i ostatecznie zbudować zamek, aby go wesprzeć. Ten rodzaj łańcucha zdarzeń jest często używany do przejęcia kulturowego, w którym w regionie kontrolowanym przez House Martell jest zbliżający się głód.

Ostateczny łańcuch wydarzeń

Ostateczne łańcuchy wydarzeń, o których musisz wiedzieć, to zdarzenia pośrednie. Zasadniczo nie są one zbyt interesujące, ponieważ nie opowiadają pełnej historii. Te wydarzenia obejmują takie rzeczy: o Budowanie opinii na jedną z twoich postaci. Dla każdego wydarzenia budowlanego, które masz w grze, istnieje opinia na temat swojej postaci. Pomaga to ustalić, jakie działania podejmie twoja postać, czy to dobra, czy zła. W przypadku Gra o tronach podbudowy wydarzenia budowania, Dla każdej z zaangażowanych postaci budujesz opinię na temat dowolnej postaci, ma najwyższą ocenę. o Korzystanie z zdarzeń do skonfigurowania wątków osobowości twojej postaci. Na przykład, jeśli masz postać, która jest zawsze miła, ale nie ma żadnych przyjaciół, możesz użyć tej sekwencji łańcucha zdarzeń, aby zasugerować, że twoja postać nie jest tak miła. Może to prowadzić do rozmów z ludźmi, z którymi inaczej nie rozmawiałbyś o swojej postaci. Jeśli jednak masz już zaplanowaną osobowość, możesz po prostu użyć tej sekwencji łańcucha zdarzeń, aby pokazać, jak twoja postać reaguje na określone sytuacje. Wielu graczy jest przyzwyczajonych do korzystania z łańcucha wydarzeń George'a R.R. Martina i chociaż można go używać w piosence lodu i ognia, nie można go używać w programie telewizyjnym Game of Thrones. Jednak nadal możesz uzyskać podobny efekt, korzystając z serii HBO Go. Najlepsze w tym jest to, że zostaniesz przedstawiony swojej postaci, zanim zobaczysz go w serialu. Inną wielką częścią tej sekwencji łańcucha zdarzeń jest to, że wiąże się z później Wydarzenia książek. Pozwoli ci to zobaczyć, co stanie się z twoją postacią, zanim jego historia zostanie opowiedziana w książkach.
Game of thrones